Forum Informatyka UJ forum Strona Główna Informatyka UJ forum
Rocznik 2005 - czyli najlepsze forum w sieci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ViAlg

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Informatyka UJ forum Strona Główna -> Twórczość
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fen
zielony żul



Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pon 13:04, 22 Maj 2006    Temat postu: ViAlg

Tym razem ja chciałem się pochwalić moim projektem zaliczeniowym na P1 :)

ViAlg - to wizualizacja algorytmów sortujących.

[link widoczny dla zalogowanych]

uruchamiajcie z katalogu Release lub Debug i proponuję przeczytac plik ReadMe.txt w głównym katalogu :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rogal
Zjeb z kaszanką



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 1745
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: koło podbiegunowe

PostWysłany: Pon 14:49, 22 Maj 2006    Temat postu:

Co to jest ten shell sort?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madras
Omylny Admin



Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Pokoju :]

PostWysłany: Pon 15:05, 22 Maj 2006    Temat postu:

Okej wracam do piaskownicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fen
zielony żul



Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pon 18:52, 22 Maj 2006    Temat postu:

Rogal napisał:
Co to jest ten shell sort?


[link widoczny dla zalogowanych]

główna idea tego algorytmu polega na tym aby posortować ciąg zwykłym sortowaniem przez wstawianie ale co k-elementów, przez co zmniejsza się "odległośc" o którą musimy przenosić elementy w sortowaniu przez wstawianie w najgorszym przypadku. Następnie wartość k zmniejszamy (stosując specjlny ciąg liczbowy) aż dojdziemy do 1...

złożonośc wyniosi koło O(n^(3/2))
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robson
zielony żul



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1274
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Lasu :]

PostWysłany: Pon 19:28, 22 Maj 2006    Temat postu:

Jejciu... a ja mam tylko onp liczone na macierzach w okienku dosowym :(
Ide sie pociąć ;)


Dobrze ze zostaje drugi "wiekszy" projekt :twisted: moze tam sie uda pokazać co nieco :P

Fen: Gratulacje! Świetna robota :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
exeman
Mistrz grilla



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1603
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: znienacka

PostWysłany: Pon 20:43, 22 Maj 2006    Temat postu:

Super mi sie podoba :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Saimi
pijak



Dołączył: 22 Lis 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 21:49, 22 Maj 2006    Temat postu:

robi wrażenie. bardzo fajne. :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trywialna
pijak



Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z kontowni:)

PostWysłany: Sob 21:14, 27 Maj 2006    Temat postu:

wow :shock: jak sie robi taka animacje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kap00ch
Mistrz grilla



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ja sie tu wzialem?

PostWysłany: Sob 21:18, 27 Maj 2006    Temat postu:

w sumie....nie za trudno ;] tylko sobie trzeba jakis engine 3d napisac albo uzyc gotowy ;] w tym wpyadku to pierwsze...

natomiast jesli potrzeba tylko tego co jest w tym demku to sadze ze jakies 2000 linii :] (troche algebry 3d i tyle..no i jakies API 3d w stylu DXa albo OGLa)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skrobocik
[SKROBORANGA]



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 2958
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Skarżysko , Kraków

PostWysłany: Sob 23:39, 27 Maj 2006    Temat postu:

Powiedział, co wiedział :? A teraz po polsku prosimy :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kap00ch
Mistrz grilla



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ja sie tu wzialem?

PostWysłany: Sob 23:55, 27 Maj 2006    Temat postu:

sie znaczy bierzesz pejnta i w nim se malujesz...potem z tych klatek co namalowales robisz filmika i wciskasz ludowi ze to rial tajm ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skrobocik
[SKROBORANGA]



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 2958
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Skarżysko , Kraków

PostWysłany: Nie 0:08, 28 Maj 2006    Temat postu:

No widzisz Michaś, da się po ludzkiemu :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yoter
zielony żul



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gościeradów

PostWysłany: Nie 14:36, 28 Maj 2006    Temat postu:

:O~ szok.... a ja to tylko te kanapki smarować umiem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fen
zielony żul



Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bochnia

PostWysłany: Nie 15:37, 28 Maj 2006    Temat postu:

kap00ch napisał:
sie znaczy bierzesz pejnta i w nim se malujesz...potem z tych klatek co namalowales robisz filmika i wciskasz ludowi ze to rial tajm ;]


no i mnie wydałeś... aleś jest ;p Chciałem tylko zaznaczyć, że sztuka to tak te klatki w pejncie narysować i później z tego filmik stworzyć aby ludziom się wydawało, że na przykład mogą se myszką czy klawiaturą scenę obracać! po powyższych postach myślę, że mi się to udało :)

Pejnt Rulez! Zbieramy ekipę i Robimy Quaka 5 w pejncie! :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trywialna
pijak



Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z kontowni:)

PostWysłany: Nie 15:41, 28 Maj 2006    Temat postu:

A ile tych klatek narysowałeś do tego projektu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fen
zielony żul



Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bochnia

PostWysłany: Nie 16:02, 28 Maj 2006    Temat postu:

30 klatek/s * 15 minut * 60 s = hmm.... gdzie mój kalkulator!?... no dobra, nie chce mi się szukać... ale dość dużo tych klatek :)

dla zainteresowanych podaję specyfikację tego projektu:
- Win32Api (właściwie tylko funkcje zarządzające oknem)
- OpenGL (powinno pójść na każdej wersji od 1.1 w górę)
- mój skromy Framework bazujący na kodzie z nehe.gamedev.net + pewne pomysły z różnych książek
- kod dla "renderowania" algorytmów

razem 5224 lini kodu (ale dużo komentarzy piszę) z czego niewiele ponad 1000 na sam kod dla "renderowania" algorytmów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skrobocik
[SKROBORANGA]



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 2958
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Skarżysko , Kraków

PostWysłany: Nie 16:03, 28 Maj 2006    Temat postu:

trywialna napisał:
A ile tych klatek narysowałeś do tego projektu?

Pewnie tak około pejntdziesięciu :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Informatyka UJ forum Strona Główna -> Twórczość Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin