Forum Informatyka UJ forum Strona Główna Informatyka UJ forum
Rocznik 2005 - czyli najlepsze forum w sieci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Asteroids Challange by kap00ch

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Informatyka UJ forum Strona Główna -> Twórczość
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kap00ch
Mistrz grilla



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ja sie tu wzialem?

PostWysłany: Pią 17:35, 19 Maj 2006    Temat postu: Asteroids Challange by kap00ch

Zapraszam wszystkich do scigania sie na pkty w Asteroids Challange by kap00ch :p vide moj maly projekt na P1

[link widoczny dla zalogowanych]

W sumie to chodzi mi bardziej o jakies uwagi dt. stabilnosci, fpsow (bo dziwnie jakos te thready dzialaja;/) i inne bugi ;]

A jak ktos chce sie poscigac to ok:P Zycze powodzenia tak od 4 levelu :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oinopion
żul



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 858
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 18:36, 19 Maj 2006    Temat postu:

Jak wciskam strzałkę w dół będąc obróconym w bok to się dziwne rzeczy dzieją [it inst a bug, its a ficzer!]

I pociski nie są modulo ekran [czy miało tak być?]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kap00ch
Mistrz grilla



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ja sie tu wzialem?

PostWysłany: Pią 19:04, 19 Maj 2006    Temat postu:

yeas saiir! its a ficzer! :D
strzalka w dol jest nieudokumenotwanym ciagiem wstecznym :P natomiast pociska sa tak jak maja byc ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rogal
Zjeb z kaszanką



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 1745
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: koło podbiegunowe

PostWysłany: Pią 20:19, 19 Maj 2006    Temat postu:

strzałka w dół źle działa

są spore prolbemy z wydajnością przy zmianie poziomów

poza tym fajne 8)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rogal
Zjeb z kaszanką



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 1745
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: koło podbiegunowe

PostWysłany: Pią 13:37, 26 Maj 2006    Temat postu:

Kap00ch: Od 3 poziomu wzwyż przy większej ilości obiektów praktycznie nie da się grać bo tnie jak diabli. Doszedłem do 5-tego, 32450 punktów, ale to tylko dzięki znalezieniu niezłej strategi wygrywającej.

edited: Lvl. 6, 35650 pkt., a można więcej jak się ma fart.

Strategia polega na wciśnięciu strzałki w bok, trzymaniu jej, po czym na wciśnięciu i tzrzymaniu spacji :wink: Ma tą wadę że można polec nawet w 1 lvl, ale można też dojść do poziomów których osiągnięcie grając normalnie jest czystą abstrakcją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oinopion
żul



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 858
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 14:51, 26 Maj 2006    Temat postu:

TAktyka stara jak świat. W półświatku zwie się ją: wygrzew.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lupus
pijak



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lea/Piastowska

PostWysłany: Pią 15:09, 26 Maj 2006    Temat postu:

Ej, ta gra jest wyrąbana w kosmos .']
I ma fajną mechanikę .']

Trochę działa ten "poślizg" przy lataniu, ale jak się osiągnie maksymalną prędkość, to można latać jak missylem w Liero .'] . 100% kontroli nad kierunkiem .']

No i feature jak z Dune: jak gra przycina, to pociski mają mniejszy zasięg, a jak gra przyspiesza, to mają większy .'] W Dune tak było (b.stary RTS), że jak się zwiększało szybkość gry to Sonic Tank miał większy zasięg .']
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kap00ch
Mistrz grilla



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ja sie tu wzialem?

PostWysłany: Pią 16:54, 26 Maj 2006    Temat postu:

jesli znajde czas ruszyc kod to juz nie powinno przycinac...to jest po prostu wina cudownego garbage collectora i zgrywus ktory wpadl na pomysl zeby kolor byl obiektem :O jak go spotkam to mu nogi z d*** powyrywam :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trywialna
pijak



Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z kontowni:)

PostWysłany: Pią 21:27, 26 Maj 2006    Temat postu:

Fajne:] sterowanie mi sie bardzo podoba, chociaż jak sie rozpędze to dlugo nie pogram:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
urban
pijak



Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:53, 27 Maj 2006    Temat postu:

Jak trzymamm spacje to pociski leca na bardzo malo odleglosc. Jest ich bardzo duzo ale tylko tak z 1/8 ekranu przelatuja. Czy ty przypadkiem nie trzymasz ich w statycznej tablicy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kap00ch
Mistrz grilla



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ja sie tu wzialem?

PostWysłany: Sob 11:55, 27 Maj 2006    Temat postu:

owszem trzymam :]
tak zeby doszly do konca ekranu potrzeba ich trzymac wiecej
nie , tak wlasnie mialo byc ;p zeby nikt nie cfaniakowal krecoac sie w kolko i dochodzac do 10 lvlu ;p chociaz i tak powatpiewalbym w sukces:>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
exeman
Mistrz grilla



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1603
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: znienacka

PostWysłany: Sob 12:36, 27 Maj 2006    Temat postu:

No chlopaki, beda z was programisci!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Informatyka UJ forum Strona Główna -> Twórczość Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin