Forum Informatyka UJ forum Strona Główna Informatyka UJ forum
Rocznik 2005 - czyli najlepsze forum w sieci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sokoban

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Informatyka UJ forum Strona Główna -> Twórczość
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makros
pijak



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 14:25, 23 Cze 2006    Temat postu: Sokoban

No to teraz moja kolej...

[link widoczny dla zalogowanych]

Dostępna nowa wersja oznaczona numerkiem 1.1 poprawiono w stosunku do wersji 1.0 :
[+] dodano buforowanie przy wyswietlaniu licznika ruchów...

:) Rzecz jasna komentarze mile widziane...


Ostatnio zmieniony przez Makros dnia Pią 17:05, 23 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jagm
zielony żul



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 1421
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 14:53, 23 Cze 2006    Temat postu:

no i mi się pierogi rozgotowały przez tę Twoją grę :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hansu
Nieomylny Admin



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1990
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: przychodzimy? Czym jestesmy? Dokad zmierzamy?

PostWysłany: Pią 14:59, 23 Cze 2006    Temat postu:

Swietna, naprawde :) To znaczy oprawa audiowizualna stnadardowa (tu sie nie da nic wymyslic - no chyba ze 3D) ale plansze po prostu fantastyczne! Wziales skads czy sam wymyslales?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makros
pijak



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 15:02, 23 Cze 2006    Temat postu:

no niestety... ale musze się przyznać, ża sam to tylko pierwszą wymyśliłem... lol... Plansze zapozyczone... jakbym chciał sam wymyślać to chyba by mi miesiąc na to zleciał... aaa... no i sam wymyśliłem bonusMap... ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madras
Omylny Admin



Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Pokoju :]

PostWysłany: Pią 15:19, 23 Cze 2006    Temat postu:

Hehe, jak gram, to tylko jedna myśl - dwuspójne składowe, dwuspójne składowe... :D
Dobre, ładnie wygląda i wygodne ;].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hansu
Nieomylny Admin



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1990
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: przychodzimy? Czym jestesmy? Dokad zmierzamy?

PostWysłany: Pią 15:26, 23 Cze 2006    Temat postu:

No tu akrurat dwuspojne by Ci nie pomogly... Musial bys uzyc (n+1)-spojnych skladowych gdzie n to liczba paczek... ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ostoj
Przewijak Tasmy



Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 883
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 15:46, 23 Cze 2006    Temat postu:

hmmm ile jest plansz? bo doszedlem do 9, zamiast f3 wcisnalem f2 i dupa, a nie chce mi sie od poczatku jak sie okaze ze jest tylko 10 plansz :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makros
pijak



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 15:54, 23 Cze 2006    Temat postu:

plansz jest 50.... jak ktoś niewierzy, to zapraszam do katalogu "lvl"...

chyba musze dorobić start od dowolnego levelu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ostoj
Przewijak Tasmy



Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 883
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 15:59, 23 Cze 2006    Temat postu:

ooo jak 50 to zabieram sie do gry :D
a start by sie przydal. tylko nie automatyczny od pierwszego gry, i nie na kodach :) najlepsze moim zdaniem by bylo jakby po prsotu pamietal najdalszy osiagniety level i bylaby mozliwosc rozpoczecia od dowolnej planszy z zakresu 1..najdalej osiagniety
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madras
Omylny Admin



Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Pokoju :]

PostWysłany: Pią 16:01, 23 Cze 2006    Temat postu:

Taa też miałem numer z F2 ;].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skrobocik
[SKROBORANGA]



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 2958
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Skarżysko , Kraków

PostWysłany: Pią 16:03, 23 Cze 2006    Temat postu:

No to ja sobie pomarudze, że mi te Wasze gierki nie chodzą:
- Athinator - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Asd
- Samochodzik - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Gra
- CrazyDigger - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Gra
- Sokoban - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: SokobanEngine
Nie wiem czemu, pomocy :!:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makros
pijak



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:12, 23 Cze 2006    Temat postu:

hmm.. no ja nie wiem czemu nie działają...

Ale tak sobie myśle, że reinstalacja javy mogła by pomóc...
No a jak nie pomoże... to tylko [alt]+[F4] a potem wpisz w konsoli format c:

wtedy wszystko bedzie działać... :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robson
zielony żul



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1274
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Lasu :]

PostWysłany: Pią 16:32, 23 Cze 2006    Temat postu:

@skorobocik: z tego co wiem to masz stara jave - miałem podobny problem - sciagnij nową powinno pomóc. Najlepiej sciagnij całą razem z SDK, bedziesz sobie mół pocwiczyć :)

Wiecie co, tak mi sie wydaje ze do takich gierek java jest najlepsza... w ciagu dóch dni udało mi sie napisać całego sokobana dla dwóch graczy (no prawie, jeszcze nie mam obslugi plików... ) i jedyne błedy jakie miałem to były bledy kompilacji... :P no moze poza trzema Java.Lang.NullPointerException ;)

@ Makros: swietnie zrobione :) Klasyk przez duze K :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ostoj
Przewijak Tasmy



Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 883
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 16:34, 23 Cze 2006    Temat postu:

jedsyne do czego mozna sie przyczepic to do migajacej liczby ruchow. no i do umieszczenia restar game oraz restart level obok siebie :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makros
pijak



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:46, 23 Cze 2006    Temat postu:

Co do migania to racja... właśnie sie skapnąłem, że zapomniałem tam zrobić buforowania... lol ... a co do restartów za blisko siebie to co proponujecie...? (oczywiście oprócz dodania stareu od danego levelu...) ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fidel
żul



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:50, 23 Cze 2006    Temat postu:

Kod:
sdswwsssssssssssssss
spswwwwwwwwwwwwwwwww
swswswwsssssssssssww
swswswwwwwwwwwwwwwws
swswswswwssssssswwws
swswswswwwwwwwwwwsws
swswswswswwssswwwsws
swswswswswwwwwwswsws
swswswswswsswwwswsws
swswswswwwwswswswsws
swswswswwwkswswswsws
swswswwwsssswswswsws
swswswwwwwwwwswswsws
swswwwssssswwswswsws
swswwwwwwwwwwwwswsws
swwwssssssssswwswsws
swwwwwwwwwwwwwwwwsws
wwssssssssssssswwsws
wwwwwwwwwwwwwwwwwwws
ssssssssssssssssswws

czy mi sie wydaje czy to notacja z O*??:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makros
pijak



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 17:06, 23 Cze 2006    Temat postu:

taa.. to notacja z O*... już miałem wprawe przy pisaniu takich plansz to skorzystałem... :P...

Kod:
w - wolna droga
s - sciana
p - paczka
d - koles
k - punkt na ktorym ma stac paczka
o - paczka stojaca na punkcie k


Jak wymyślicie jakieś fajne mapy do dawajcie... dodam.. :)

btw. wersja z dodanym buforowaniem na licznik już dostępna...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flower
alkoholik



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 22:45, 23 Cze 2006    Temat postu:

Skrobocik napisał:
No to ja sobie pomarudze, że mi te Wasze gierki nie chodzą:
- Athinator - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Asd
- Samochodzik - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Gra
- CrazyDigger - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: Gra
- Sokoban - Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: SokobanEngine
Nie wiem czemu, pomocy :!:


dodaj sobie do sciezki wywolania -cp "folder w ktorym masz gre"

np:

java -cp "c:\program files\wypasiona gra\" Gra
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Informatyka UJ forum Strona Główna -> Twórczość Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin