Forum Informatyka UJ forum Strona Główna Informatyka UJ forum
Rocznik 2005 - czyli najlepsze forum w sieci
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Quake2

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Informatyka UJ forum Strona Główna -> Offtopic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SZCZUR
żul



Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:49, 15 Lis 2006    Temat postu: Quake2

wiele osob gra w q2 wiec wrzucilem na elfa "chaos mod" /tmp/chaos.exe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kap00ch
Mistrz grilla



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ja sie tu wzialem?

PostWysłany: Czw 0:05, 16 Lis 2006    Temat postu:

lepiej powidziec ze gra stala grupa trzymajaca wladze;p ogolem meczyki sa w miarew regularnie kolo 22 jak cos q2 lezy na tempie pytac glownie mnie badz makrosa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madras
Omylny Admin



Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Pokoju :]

PostWysłany: Czw 0:49, 16 Lis 2006    Temat postu:

Ta a ip podacie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spectro
Mistrz grilla



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kurdwanów

PostWysłany: Czw 9:02, 16 Lis 2006    Temat postu:

Heh, jak będę miał więcej czasu wieczorami, to się przyłączę ;) .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madras
Omylny Admin



Dołączył: 09 Lis 2005
Posty: 2021
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Pokoju :]

PostWysłany: Wto 23:26, 21 Lis 2006    Temat postu:

Ej no nie bądźcie tacy, podajcie IP :(.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makros
pijak



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 19:23, 08 Gru 2006    Temat postu:

Dobra... ponieważ ostatnio dość sporo nas grywa w tą jakęze dynamiczną gierkę... A ja wlasnie wygospodarowalem chwilke czasu i pragne zrobic coś pożytecznego dla ogólu... To przytocze tu kilka rad.... Wskazowek hintow itd. itp.
To takie małe podstawy naszego quake'owania :D

wpisz w consoli:
fov X - ustawia kat widzenia na X z zakresu [40,179]... standardowo jest 90. Dzieki temu dajac wartosc >90 mozesz widziec wiecej rzeczy ktore sie wokolo Ciebie dzieją... Lecz coś za coś... Z ekranu znika Ci gun (dla mnie to jest plus bo widze co jest nizej...), oraz wszystko robi sie troszke jakby mniejsze.... Gdy dasz wartosc <90 otrzymujesz efekt zooma...

sensitivity X - ustawia czulosc myszki... jak kto lubi...

gl_modulate X - to chyba bodajrze rozjasnia dynamczne oswietlenie (czy jakos tak...) standardowo 1... jak dasz wiecej zrobi sie jasniej i kolory sie zrobia zywsze... po ustawieniu nalezy wpisac w konsoli "vid_restart" aby zrestartowac grafike i wprowadzic nowe zmainy...

Do gry w CTF'a doradzam sobie zbindowac klawisz do rozmow w teamach...

BIND <klawisz> messagemode2
zwracam uwage na 2 na koncu bez tego to zwykly message do wszyhstkich na serwie...

Wiekszosc z trych zmian mozna wprowadzic na sztywno w pliku konfiguracyjnym, tak by nie musiec tego wklepywac za kazdym razem...
domyslny plik nazwya sie config.cfg... otworzycie odrazy skumacie o so chozi... Czasami quake jest toporny i po zakonczeniu gry nadpisuje nasz konfig jakims swoim shitem... w tym wypadku wystarczy zrobic swoj wlasnu plik*.cfg... np. makros.cfg... ze wszystkimi ustawieniami tak jak nam najbardziej pasuje... dac go do katalogu razem z config.cfg... i za kazdym razem po wlaczeniu q2 wpisac w konsoli np. exec makros.cfg I wtedy mamy pewnośc że nic nam nie nadpisze...


Jajk mnie najdzie jeszcze jakaś wena i coś sobie przypomne lub znajde to napisze... Powtarzam ze to podstawowe podstawy.... :D

Aha i apropo teamplay'u.... jak juz gramy w ctf'a to dobrze ustalic jaks taktyke... bo ostatnio jak gralismy 3 na 6/7... mniejsza ekipa wygrala tylko dzieki temu ze ta wieksza byla niezorganizowana... musicie ustalic kto broni, kto biega po flage itd. jak tez idziecio po flage, to powiem, wam ze grupa razniej... :D... ctf... to cos zupelnie innego niz deathmatch... i trzeba sie wiecej rozglądać... ;p

To tyle... Jakby ktoś coś miał do dodania to zapraszam... msle ze topic napewno bedzie sie poszerzal... :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiu
zielony żul



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 920
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: krk

PostWysłany: Sob 17:20, 09 Gru 2006    Temat postu:

no czyli nastepnym razem robimy konferencje w skype (chyba sie da :P) i kosimy "wielka" trojce :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kap00ch
Mistrz grilla



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ja sie tu wzialem?

PostWysłany: Sob 17:55, 09 Gru 2006    Temat postu:

nie skype lecz teamspeak jak cos ;] ... a jesli juz o teamplay to polecam zbindowac se podstawowe koemndy la teamu , w stylu :potrzebuje wsparcia itp... q2 umozliwia skryptowanie wiec powinno sie tak jak w rtcw/et dac rade zapisac binda ktory np powiadomi druzyne : "Potrzebuje wsparcia [miesjce na mapie]" ...ale to jeszcze rozkminie ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZenonZajebich
żul



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: BRAK DANYCH

PostWysłany: Sob 18:10, 09 Gru 2006    Temat postu:

No ale z teamspeakiem to byłoby coś! ^_^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chlebek
alkoholik



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Siedlce\Kraków

PostWysłany: Sob 19:08, 09 Gru 2006    Temat postu:

ale raczej by ostro przycinalo lub sporo opoznialo, chyba ze macie szybkie lacza, bo ja takiego nie ma co zreszta wiadac po pingach, :(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hansu
Nieomylny Admin



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1990
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: przychodzimy? Czym jestesmy? Dokad zmierzamy?

PostWysłany: Nie 2:18, 10 Gru 2006    Temat postu:

chlebek napisał:
ale raczej by ostro przycinalo lub sporo opoznialo, chyba ze macie szybkie lacza, bo ja takiego nie ma co zreszta wiadac po pingach, :(


Ojjjj, wiem cos o tym :(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makros
pijak



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 17:41, 10 Gru 2006    Temat postu:

kap00ch napisał:
q2 umozliwia skryptowanie wiec powinno sie tak jak w rtcw/et dac rade zapisac binda ktory np powiadomi druzyne : "Potrzebuje wsparcia [miesjce na mapie]" ...ale to jeszcze rozkminie ;p


jesli chodzi o to [miejsce na mapie] to w czystym quake'u sie tak nie da... ale wogoole sie da... :) tez troche za tym grzebie.... jak coś znajde to wrzuce...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Informatyka UJ forum Strona Główna -> Offtopic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin